Dag 2...

Det känns fortfarande bra faktiskt. :D Det är ju påsar eller färdigblandade drycker som gäller. 7st per dag. Utöver det ska jag helst få i mig 2liter vatten. Men jag får dricka lite annat än vatten:

* Kaffe i små mängder, och självklart utan socker men minimjölk går bra.
* Te, likadant som kaffet.
* Light läsk - ja faktiskt.
* Buljong. 

Än så länge håller jag mig till vatten, vatten med citron i och buljong.
Buljong är gott tycker jag.
Blir lite matkänsla när jag äter den som soppa. :)

Igår så gick jag mannekäng. Ja kan Ni tänka Er? :) Var väl 4:e gången jag gick tror jag.
Det är jätte kul!
Det är för en butik här i Oskarshamn som heter Carmina
Ligger brevid Tipp Topp på Stora Torget.

 Det är damkläder i storlekar från 36 till 46. Och stort utbud av storlekar från 42 till 56.
Jag har ju självklart gått för dom stora storlekarna. 
MYCKET fina kläder, bra kvalité. 
Priserna är väldigt varierande, finns något för alla plånböcker tycker jag. 

Har även varit med och tagit kort till deras hemsida.
Inte för att jag är så nöjd med korten på mig men det är man ju inte så ofta, inte helkropps iallafall ;)
Huvudsaken är ju att Regina som äger butiken är nöjd :)

På hemsidan har inte vårkläderna kommit in än.
 Men det var ju självklart det som vi gick i igår.

www.carmina.nu


Ååååh va mycket fint jag hittade...men det är ju rätt så onödigt nu.. ;)

MEN det blev två plagg iallafall. Tihi.. 

                 

Denna underbara gula tunika. Jag modellade i den och blev heeelt såld.
Detta är av dom stora storlekarna men jag gick i en L.
Kommer inte ihåg vad hon sa att det var i "vanlig" storlek gissar på 50/52.

Så då är det ju inte lönt att köpa den storleken ;) Provade M 48/50, kunde ha den men den satt tight.
Så jag tog en S 46/48..om det nu stämmer eller om det kanske till och med är en 44/46. :)

Så den kan jag nog garanterat ha i sommar hoppas vi på ;)


SEN...åååh va kär jag blev...
OM jag någonsin kommer komma i den och se BRA ut i den så lär det dröja 4-5 år.
Efter viktnedgång av operationen, efter graviditet, efter viktnedgång efter graviditeten och efter överflödigt skin operation..
DÅ JÄVLAR..Hahahha



Visst är den somrig och fin?



Tyckte det var så fint med jeansdetaljerna ;)

Men nu måste jag hejda mig lite för annars kommer jag bli ruinerad...iofs kommer jag bli det ändå för man kommer ju få köpa en helt ny garderob. Inte tråkigt alls..men dyrt!

För jag har ju alltid haft det svårt att hitta kläder. Så när jag väl hittar något jag tycker om och det passar så har jag ju köpt det. Har inte blivit så dyrt om man säger så.
Men oj va det kommer bli jobbigt sen, så nu måste man skaffa sig en sådan karaktär med,
att inte köpa ALLT man kan ha.. ;)

Så nu är det bara att börja spara pengar och gro en karaktär! ;)


Man har många som tycker om en för den man är och inte hur man ser ut och här har jag ett utmärkt exempel ;)



Min lilla älskling som myser/vilar på sin mammas rumpa.
Detta gör han ofta, och med min mage. ;)
Mjukt och skönt! Hahaha



Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: catrin

Massa fin i kläderna var du juhu.... Tyckte oxå kläningen var MASSA snygg...

2010-04-22 @ 13:30:18
URL: http://tinibakini.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken fin bild. Det ser så mysigt ut!

2010-04-22 @ 21:57:37
URL: http://mariacn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0