Dag 6...

Hej hej!

Kom på en liten rolig grej för er som är lite hockey insatta..ang min rubrik :)
Dag 6...Dag Larsson IK Oskarshamns fd klubbchef, sambons chef och vän..
Jack kan säga Dag, nästan det enda han kan säga..och typ heeeela tiden.
-Dag, e dag e dag e dag e daaaaaag!!!
Tror han är en av alla som redan saknar dig!! ;)



Iallafall...det funkar faktiskt jätte bra att leva på flytande föda fortfarande. :D
NÖJD!!
Och då har jag varit med om 2 gigantiska frestelser.
3 rätters middag i riktigt trevligt sällskap i lördags.
Dom åt paj med räkor, grillat och chokladtårta, hemmagjord pecannötsglass och vit chokladmousse.
Med mycket gott att dricka till maten och även efter ;)

Jag "åt" Allévo purjolök och potatis soppa. Och 3st färdigmixade drycker från Allévo. Och 1,5l Fanta Zero ;)

Och det gjorde mig INGENTING! 
Var riktigt lyckad och rolig kväll!

Tack Annelie och Marcus!

Sen på söndagen så jobbade jag och satt då i kassan.......och såg allt som köptes...förstod vad folk skulle äta.

DET var nog värre faktiskt tror jag..Hahahha

Har fått mina inskrivningspapper nu till Kalmar. Så jag ska på måndagen, dagen innan jag läggs in och ta en himla massa blodprover här i stan. Hoppas dom hittar direkt på mig..är sååå svår stucken. Är väl därför man varit så j-a skraj för nålar överlag. :)

6 dagar som sagt var och jag har nog tusan skrytit för mycket innan till folk att jag har så lätt för att gå ner men inte hålla det. För jag har endast gått från 126-124,5 på dessa dagar.
Väldigt ovanligt när det gäller mig.
Men det är väl graviditeten det med ;)



 Där i ligger han vår lilla prins!

Nu är det tydligen nåt annat i magen, men inte länge till ;)
Älskade att vara gravid för då FÅR man vara fet utan att få blickar. Då får man leenden och komplimanger.
Mycket trevligt!!

Nu ska jag iväg och lämna Jack på dagiset (IKO´s kansli) i en timma för jag börjar jobba nu kl 16.

Puss och kram!!


Kommentarer
Postat av: catrin

du är bara för super duper BÄST!!!

2010-04-26 @ 21:18:20
URL: http://tinibakini.blogg.se/
Postat av: Anna G

Hej Matilda! Tycker du är superduktig å hoppas att allt går bra med operationen! Kramar Anna (Tilde och Idde också!)

2010-04-27 @ 18:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0