Flytande föda..

Ny design...alldeles själv ;) Men vill ha dit "ögonbilden" som header igen men fixar det icke.
Någon?? 

Nu är jag igång med flytande föda. Första dagen idag. Känns heeeelt ok, pepp som tusan!
Naturdiet Smultron & Vanilj blev det. Jätte god faktiskt :)

Nu de sista dagarna har man ju passat på lite så mycket god mat har det blivit.
Men min sista dag att äta igår då alltså den 20/4-10 så hade vi första speedwayträningsmatchen i Målilla så jag spenderade min kväll på G&B Arena.
Så det sista jag åt var.....en kokt korv med bröd. Hahhaha.. Jaja det var en speedwaykorv iallafall :)

När vi kom hem (vi vann, mot Lejonen) så skulle vi fota och mäta mig. Lite kul att ha och jämnföra med sen.
Men det var inte lika kul som jag hade förväntat mig.
Som jag skrivit innan så hade jag bra självförtroende och har det fortfarande.. men jag måste ju säga att jag VERKLIGEN har en fruktansvärt förvriden bild av mig själv...
Jag blev chockad över hur stor jag var..jag känner mig inte så stor..oj oj oj va man kan trolla med kläder.

Så nu har jag en ännu anledning till att denna op känns rätt. :)

Startvikt: 126kg
Längd: 181cm.
Inte för att längden ändrar sig..tihi..men tänkte att Ni ville veta.

Före bilder tagna 20/4-2010







Fy tusan.. Jaja, snart ett minne blott ;)

Nu är det dags för ett mål "mat".


Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Nillan

Jag kommer följa dig igenom detta och stötta dig och martin med då jag har en sambo som gjort den och vet ungefär vad martin kommer få genomgå... hihi...

Men som sagt Tilda. Du är vacker! En underbar vän man alltid kan lita på :)

Kramar

2010-04-21 @ 17:06:27
URL: http://www.metrobloggen.se/Nillan86
Postat av: Jenny

Åh vad jag håller med dig vad gäller att man inte alls känner sig så stor som man verkligen är. Jag kan inte fatta varför det är så. Men hur som haver så är du jättejätte duktig. Jag är mest nervös jag =)

2011-01-07 @ 19:36:01
URL: http://gastricbpass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0