Har börjat titta på TV4 Fakta där gå...

Har börjat titta på TV4 Fakta där går programmet Doktor Fetma på morgonen och på eftermiddagen. Handlar om Gastric Bypass operationer :) MYCKET intressant! Men dom gör den "gamla" metoden då man sätter klammrar för att förminska magsäcken till storleken av ett ägg ungefär. Sen kapar man tunntarmen som på min och kopplar på den till "ägget". Det var den min mamma gjorde innan den sista operationen. Nu har Oskarshamns Tidningen varit här och intervjuat mig. Resultatet kan ni läsa nästa vecka ;) Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Göran Svenson

Lycka till Matilda! Jag tänker på dig och hoppas det går bra.

Hälsningar från svärfar

2010-04-30 @ 19:47:14
Postat av: Linda Ahlstedt

Hejsan Matilda !! Hoppas att allt är bra och lycka till med operationen, jag tänker på dig.

Tänkte även kolla med dig om vilken dag det kommer att vara med i tidningen ?

2010-05-01 @ 19:15:56
Postat av: Nillan

Ska bli spännande att se reportaget... :) Kramar

2010-05-02 @ 00:05:54
URL: http://www.metrobloggen.se/Nillan86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0