Hej hej! Vi testar att blogga från min iPh...

img_6807 (MMS)

Hej hej! Vi testar att blogga från min iPhone så får vi se om det funkar ;)  Är inne på min 10:e dag med enbart flytande föda. Går fortfarande fantastiskt bra!  Och päronsmaken som jag inte tyckte var god i början är nu jätte god. Men är ju inte så kräsen nu ;)  Buljongerna har jag slutat med för nu är inte det gott. Så påsar och färdigblandade drycker är det som gäller ;)  Däremot så har jag JÄTTE svårt att få i mig de extra 2l vätska. Antar att det är därför man bara gått ner till 123,5kg från 126kg. Väldigt besviken är jag på det. Men men så är det. Som jag nämnt innan kan vara graviditeten och sen har det nog med åldern med, blir 30 nästa år och det blir svårare att gå ner för varje år. Då ska iallafall  Martin och jag ha 55-årskalas ;)  Han blir 25 då mitt lilla lammkött ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0