Första dagen på jobbet..

Hej på Er!!

Igår måndag skulle varit min första dag på jobbet sen februari 2009..
Men det gick ju inte, var kanon förkyld som jag skrev här innan.
Men jag fick lämna Jack på dagis 14-17:30 iallafall.
Kändes vääääldigt konstigt att vara hemma SJÄLV..
Men han var sååå duktig, grät inte när jag gick och hade varit på kanon humör hela tiden :)
STOLT mamma!!

Idag känner jag mig mycket bättre, hoppas inte på bakslag.
Så idag ska jag jobba 15-22:30.
Och om någon missat så är det på ICA MAXI i Oskarshamn jag jobbar.
Innan jag gick hem på mammaledighet så var jag Säljledare för Frukt och Grönt och satt i ledningsgruppen.
Mitt drömjobb...stormtrivdes. MEN prioteringarna ändrades då Jack kom :)
Att vara Säljledare var kanon kul och ett otroligt bra gäng i ledningsgruppen, men det tar för mycket tid tyvärr :(
Man slutar oftast inte den tiden man ska (vilket inte gjorde mig något), möten, möten,
budget, planering och åter möten.
Vilket var jätte kul alltihopa.
Kommer sakna det som bara den!!!!!

Men men nu kör vi nya tag och lär oss någonting nytt på MAXI,
har nog bara delikatessen kvar som jag inte varit i nu tror jag :)
Tilda= Alltiallo kan man säga..hahaha
Nu satsar vi på Kassaledare ;)
Oj vad mycket nytt det är!
Och det ska bli jätte kul.

NU: Klä Jack för sin andra dag på dagis. Hoppas det går lika bra idag :)

PS: 100.8kg idag :D
Satt igår och räknade cm...men håller på dom lite tills jag är på tvåsiffrigt. Blev lite chockad.. ;)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0