I fredags intogs första alkoholen sen op. ...

img_4350 (MMS)

I fredags intogs första alkoholen sen op. Gick jätte bra faktiskt Drack en cider och en 4:a jäger/red bull och det var  precis lagom :) Snacka om billigt nu för tiden ;) Först var vi på kräftskiva hos Sofie och Jimmy vilket var jätte trevligt! Sen skjutsade Martin och Jack in mig till Jenny  på lite förfest innan vi gick vidare till 28+. Så lite folk har jag aldrig sett  på 28+ men vi hade kul ändå ;) Kvällens outfit på kortet, snygg pose..hahaha jaja den bjuder jag på :) Puss &Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Vart tog du vägen? Det var väldigt vad du krymper fort. Hoppas att du och pojkarna mår bra.

2010-08-29 @ 20:32:33
URL: http://mariacn.blogg.se/
Postat av: Sophie T

Men gud vad FIN du är nu Matilda!! Go girl! ;)))

2010-08-29 @ 21:17:34
Postat av: Roger Hultgren

Attan vad det går framåt:)

Måste vara riktigt kul...

Blir inte så mycket hockey för mig i år, otur med skiftet...

2010-08-29 @ 22:29:07
Postat av: Jenny

Oj jag blir nästan lite chockad över att se hur fort de går att gå ner i vikt :-D Nu blir jag ännu mer sugen på att få operationen gjord :-D Har ju så mycket kläder i min garderob som är "kan ha sen kläder" Och att se dig och hur mycket du har gått ner gör mig ännu mer motiverad :)

2011-02-24 @ 15:35:24
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0