Jack har redan dragit hem dagis baskiluske...

img_5233 (MMS)

Jack har redan dragit hem dagis baskilusker. Han är förkyld och har otäck hosta. Jag har fått detsamma fast i mildare grad. Kände av det på lördags morgonen så det blev panodil för att klara modevisning och kickoff. På kvällen kände jag inte av någonting. Skönt. Men idag är hostan väck men oj va förkyld :( Jack verkar däremot mycket bättre. Så idag har jag legat och knaprat panodil och nässpray för jag ska ju börja jobba imorgon :) Vore inte kul att ringa sig sjuk första dagen :( Men vi får se hur det är imorgon bitti. Jack som sagt var verkar må bättre. Här sitter han och hjälper sin pappa att göra hockeytidningen Nedsläpp som kommer i brevlådorna den 11 september :) Idag stod vågen på 101kg...nära nu!! Den dagen jag är på tvåsiffrigt kommer bra en RIKTIGT stor dag :)) Antagligen inom 1-2 veckor :) Men idag har jag också gått ner -37kg sen i oktober förra året :) Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0