Semester? Ja det skulle man kunna tro att ...

Semester? Ja det skulle man kunna tro att jag haft eftersom jag varit så dålig på att uppdatera :) Här har det varit fullt ös. Har varit en sväng till Sthlm igen tis-fredag förra veckan. Mamma ville ha hjälp med att rensa och organisera hennes förråd. Så nu är det så fint så med etiketter på vad allt är och vi har släng massor och mycket blev till en loppis också. Själv så fick jag med mig 2 stoooora kassar hem med kläder ;) Förena nytta med nöje som sagt var :) ett par av mammas byxor kommer jag i resten ska jag växa i...ca 15 par. Toppar är lättare och klänningar är lättast :) Roligast i Sthlm ang kläder var nog att när vi var klara i förrådet åkte jag ner till Skutan (köpcentrumet i Åkersberga) och gick in på Lindex. För nu tråkigt nog så är det ju snart höst och jag behövde ett par jeans. På Generous (stora storlekarna) dock hittade jag ett par skitsnygga jeans. En nackdel var att jag vill ju försöka komma ifrån Generous och byxor som är som taights, alltså utan knappar, endast med resår och stretch. För det är ju det enda jag någonsin kunnat haft innan typ. Så det vore skönt att köpa ett par RIKTIGA jeans. Men det kommer det med. Men iallafall, i höstas hade jag storlek 54-56 i byxor...vid operationen hade jag 50-52..så jag tog med mig ett par 46:or och ett par 48:or in i provhytten. Börjar ju med dom största, är ju roligast så ;) För stora... 46:orna var perfekta men jag vill ju kunna ha dom så länge som möjligt så jag gick efter ett par 44:or...jag kan ha dom! Dom sitter som en smäck ;) Senast jag hade ett par 44:or?? Högstadiet! Riktigt roligt är detta :D Vad står vågen på kanske ni undrar? 103.4kg Har haft lite problem med dumping nu den senaste veckan. Ätit lite för fort, för mycket, för onyttigt. Man lär sig mer och mer för var dag som går. Imorgon börjar den roligaste veckan på hela året. Jag kommer tillbringa onsdag-lördag på G&B Arena. För på lördag anordnar vi Scandinavian Speedway Grand Prix. Så på fredag och lördag hittar ni mig i min lilla Race Office kur :) Ska bli så kul! Det enda som känns grymt jobbigt, och jag vet inte hur jag kommer klara det än är att jag kommer vara ifrån min lilla älskling i fyra dagar. Känns inte bra :( Så det kanske blir att jag får pendla till P-vik någon kväll ;) Nähä nu måste jag stänga de bruna för att orka upp imorgon bitti. Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du var duktig på att skriva! :)

2010-08-11 @ 01:54:52
URL: http://sposacco.blogg.se/
Postat av: Marlene

Grattis till dina viktframgångar, och lycka till med fortsättningen



Mvh Marlene Hedblom =)

2010-08-11 @ 10:02:33
Postat av: Elaine Oscarsson

GRATTIS TILL 44:ORNA!



2010-08-11 @ 11:17:09
Postat av: Gunsan

Så kul att det går bra för dej :-) Spec roligt är det när man kommer längre o längre ner i strl.Ha de gott. Kram

2010-08-11 @ 12:35:13
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: Nillan

Som jag sagt flera gånger igen och kommer fortsätta säga :) Du är kanon fin Tilda. Byxorna satt kanon bra och det syns VERKLIGEN att du gått ner massa.

Kramar

2010-08-11 @ 20:38:19
URL: http://www.metrobloggen.se/Nillan86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0