Sitter här i mitt lilla Race Office. Har v...

img_2840 (MMS)

Sitter här i mitt lilla Race Office. Har varit fullt ös onsdag till idag. Igår kväll kl 19:00 var vi klara med alla passen. Det är rekord! Annars brukar det vara ca 01:00 på torsdags natten. Idag öppnade vi här kl 9:00 och stänger nu kl 17:00. Mycket folk har det varit och kul! Roligaste och sötast är helt klart bilden här intill. Detta paket fick vi av DeDe och Jörgen Rudén för att dom glömt och köra fika och dricka till oss. Kan man vara arg då? Tack pojkar!! ;) Snart ska vi packa ihop och jag ska vara lite chaufför till banketten på Hulingen. Sen blir det festområdet, och ja jag är chaufför. :) Puss&Kram PS. Jag saknar min lilla pojke sååå mycket Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0