-50kg på ett år nu. :) Helt fantastiskt. K...

-50kg på ett år nu. :) Helt fantastiskt. Kommer ni ihåg att jag var uppe hos min mamma i somras och hjälpte henne rensa förråd och garderob? Iallafall fick jag med mig sjuuukt mycket kläder hem. Byxor kunde jag inte ha några alls. Men på 5-6 par var det 5-10cm kvar i midjan så dom la jag in i min walk in closet. Ja jag har faktiskt en sådan men inte alls så glamorös som det låter hahaha. Provade alla igår, satt perfekt allihopa!! Och ni...storlek 42!!! Började på storlek 56 ;) Senast jag hade 42?? Högstadiet.. Sen hade mamma 6-7 par byxor som var gryyyymt långt kvar på att kunna ha fast det också var 42:or. Väldigt små storlekar. Men snygga så jag hängde dom i min andra garderob. Provade dom ikväll..HA jag kunde ha dom med. Man blir lika chockad varje gång. Skulle också visa min mamma vad jag köpte i Ullared. Visade dom bikinis (heter det så??? Haha) jag köpte som absolut INTE satt bra. Och nu satt dom inte skit bra, men myyyyyycket bättre. Så mycket bättre att jag längtar skit mycket till Egypten nu :) Nu har penicillinet gjort sitt och jag är ledig imorgon men ska hålla mig inne då med för Jack är inte kry än. Sen blir det jobb fre-söndag!! Jaaaa!! :) och hockey på fredag och hockey på måndag!! Plus att mamma är kvar till nästa fredag!!! Gillas skarpt!!! Blivit alldeles för mycket ompysslad och bortskämd här hemma nu när jag varit sjuk. Det är ju jag som ska ta hand om henne egentligen ju. Puuuuuuusssss


Kommentarer
Postat av: monica

va du är bra , jag har gått upp 2kg inte roligt mej jag kan inte röra mej just nu , ha en bra jul kram

2010-12-02 @ 06:54:14
Postat av: Anna

Jaaaaa, Egypten!! Det blir sweeeet!

2010-12-02 @ 08:18:26
Postat av: Heidi

Stort grattis :) Jätteroligt att höra att det går så bra.

Kram Heidi

2010-12-05 @ 13:42:25
URL: http://bypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0