2 månader sedan OP

Lite före och efterbilder igen.
Kommer nu utgå från den 12:e varje månad istället för veckor.

Mått i cm och det gäller alltså intervallet 20 april - 12 juli 2010 

 Vrister: -1cm, -1,5cm
Vader: -4cm, -3cm
Lår: -5,5cm, -6,5cm
Rumpa: -10,5cm
Midja: -14cm
Armar: -3,5cm, -5cm
Hals: -2,5cm
Största punkten på magen (farligaste fetman): -11cm

Vikt: -17,1kg

Och här kommer lite före och efterbilder:

126kg      -      108,9kg

















Kommer ni ihåg denna??


Jag kan ha den nu ;)
Hade den på mig ute i lördags.
Iofs så skrev jag ju att den kommer vara fin på mig om ca 4år.
Då inte skinnet och fläsket dallrar...men men så är det ;)
Men jag fick ha leggins under för den är fortfarande lite för kort.
En nackdel är ju att bysten försvinner när man går ner i vikt.
Men det får man ta ;) Finns ju så mycket annat positivt :)
Som att det var ju därför jag kom i denna underbara klänning..i just love it!!

Idag tog vi färjan till Öland. Solade och badade heeeela dagen..kanske syns på mina efterbilder...
...röd/brun är den nya färgen som gäller. Just so you know ;)

Imorgon blir det speedway!!!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: catrin

ååå duktiga du, blir bara massa inspirerad av dej!! kram

2010-07-13 @ 10:12:51
URL: http://tinibakini.blogg.se/
Postat av: Per Kjellgren

Vad roligt att det går så bra för dig! Roligt att följa din blogg och se progressen. Helt otroligt när man ser bilderna på dig!



Vi får ta ett löppass ihop när jag är i pvik!

Kram pelle

2010-07-13 @ 11:25:02
URL: http://www.mrbrown.cc
Postat av: monica johansson

vilken skilnad det är visst är det skoj när det syns så väll på kort tid . jag har tappat 47kg hoppas du kommer med på våra träffer i höst /monica

2010-07-13 @ 14:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0