Hej hej! Fullt upp om dagarna här och det...

Hej hej! Fullt upp om dagarna här och det står lite still på vågen tråkigt nog men men så är det ibland. 109,1kg är det nu så -17kg sedan flytdieten startade 3 veckor innan OP. :) och om man räknar sen jag var som störst i oktober förra året så är det -29kg ;) Var ute och sprang i onsdags kväll igen...chockad.. Hahaha. De närmsta två veckorna som kommer är det fullt ös medvetslös. Imorgon lördag jobbar jag 9:30-17 sen blir det utgång med brudarna ;) Söndag ska Martin kolla på nån sorts final i nån sport som kallas fotboll med CG på altanen eller Åströms. Måndag tar vi och mina svärföräldrar färjan till Öland på en heldag. Tisdag är det speedway. Onsdag Ölands Djurpark med pappa Karin och Karins dotter Mia med familj. Torsdag - måndag ska vi åka och hälsa på Petri och Sari Tähtisalo och lilla Sara. Petri spelade i IKO förra säsongen. Dom bor i Åbo, ska bli kul att åka och hälsa på dom :) När vi kommer tillbaka till Sthlm stannar vi hos mamma till torsdag. Sen jobbar jag fre-söndag. Efter det är det lugnt igen..vaddå semester? ;) Men kommer att försöka blogga lite undertiden ;) Ha en helt underbar sommar/semester nu! Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0