Hej hej!! Har varit lite dålig på att uppd...

img_7461 (MMS)

Hej hej!! Har varit lite dålig på att uppdatera men ska försöka bli lite bättre nu ;) På bilden så ser ni min lilla älskling som var såååå trött efter en dag på stranden som följdes av bilfärd till Målilla för speedway i tisdags. Var så varm så han hade fått en Piggelin  ...som han somnade med i munnen. Då ÄR man tlött ;) Vikten?? Ja jag kommer inte ihåg om jag berättat mina delmål så jag gör det igen: Började ju på 138kg oktober 2009. Startvikt innan operation: 126kg. 1. Att komma under 120kg - CHECK. 2. Väga mindre än en av mina föräldrar - CHECK.  3. Komma under 112kg (gick ner till det då jag var gravid) - CHECK.  4. Väga under 110kg - CHECK. Och det är här jag är nu. Och nu mina resterande mål. 5. 105kg. 6. Tvåsiffrigt - alltså under 100kg. 7. Ja egentligen är allt under 100kg bra men man tar nog delmålen med 5kg i taget. Tills jag är nere på min målvikt på 80-85kg. Och JA jag kommer se "sjuk" ut, men det är tyvärr inget jag kan göra något åt så det är inte lönt att säga till mig att nu Matilda får du inte gå ner mer ;) Det blir så innan vikten stabiliserar sig och kroppen lägger sig på min idealvikt. Inget jag kan bestämma över ;)  Men ett till delmål har jag och kan inte ge det något nummer för jag vet inte när eller om det kommer ske. Men jag har en dröm att kunna gå i klänning utan att bränna sönder låren. I dagsläget så kan jag inte det. Men det har redan blivit myyyyyyycket bättre :) Och en sak till, att kunna gå in och köpa ett par jeans på JC, riktiga, inte stretch. Det har jag inte kunnat sedan högstadiet. Vore kul :D Natti natti. PS. Kommer Ni ihåg kläderna jag köpte innan operationen på Carmina som jag köpte för att växa i?? Jag kan ha den gula nu ;)


Kommentarer
Postat av: susanne

jag hade långt mellan mina delmål.. från 85.5-80 var det läkaren ville inna op..



sen från 80 till 69.9



o nu väntar jag på att komma till 60.. 4.7 kilo kvar tills dess...



sen e målet 54..

2010-07-02 @ 07:10:57
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Ankan

Hehe, din lilla son e såååååå söt. Härlig bild när han sover med glassen :)

O du Tilda, inte bara du som har problem med att låren går ihop, men jag ska ge dig ett tips som min kära kusin gav mig. Rolla på deo på insidan av låren, då glider det på så lätt så.. :) Fniss, låter lite komiskt men det funkar.

KRAMIS

2010-07-02 @ 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0