Idag så stod vågen på 106kg! Har tappat 20...

img_4932 (MMS)

Idag så stod vågen på 106kg! Har tappat 20kg nu. Shit alltså.. Är rätt mycket.. Nu är det bara 21-26kg kvar ;) Fick ju en hel stor kasse med kläder med mig hem från mamma. Denna tunika är en av sakerna. Jag är inte stort fan av leopard eller vilda djurtryck överlag. Men denna var jäkligt fin tycker jag. Det är lite paljetter och stora breda svarta muddar. Me like :) Tack mamma! Ska upp till mamma igen på tisdag och hjälpa henne och rensa i hennes förråd. Kommer nog bli en hel del mer grejer med mig ner till Småland igen ;) Tycker verkligen det är bra att mamma jobbat i klädbutik ;) Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: susanne

jättebra jobbat.. o vilken snygg tunika

2010-08-11 @ 18:05:30
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Jill Johansson

Hej Matilda. Du ser jätte fräsh ut. Grattis. Jag undrar lite jag gjorde min op i februari och nu har jag stått stilla i ca en månad, är det normalt eller har jag stannat nu????? Tacksam för svar för jag har ju en del kvar som jag vill gå ner. Hitills är det 25 kg jag har gått ner men jag har minst 15 kg kvar. kram Jill

2011-07-05 @ 18:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0