Varnar känsliga läsare!!!!!!!!!! När vi ko...

img_3826 (MMS)

Varnar känsliga läsare!!!!!!!!!! När vi kom hem till Sthlm så stannade vi hos mamma måndag tills idag torsdag. Vi spenderade en dag hos min ena bror, Matte och Martina med sina underbara barn och mina brorsbarn då såklart Hugo och Hanna. Jack och Hugo lekte bra ihop :) Dom andra två dagarna tillbringade på stranden. Jag är det brunaste jag varit sen 2001 OCH minsta....men jag kan ju gå och dra något gammalt över mig, dock inte Martin för han är 5 år yngre än mig ;) Min mamma spenderar ju varje dag på stranden, kanske syns ;) Förutom färg och kroppsmässigt så tycker jag det var en väldigt bra och somrig bild med tre generationer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0