Återbesök hos Peter Möller

Idag har Jack varit med mig på återbesök hos min kirurg Peter Möller.
Han var nöjd och alla prover var bra. Jag följer den normala viktnedgångskurvan med 
-10kg sen operationsdagen.
Skönt :)
Jag frågade han om "rapningarna".
Och han tror helt klart det kommer försvinna.
Också skönt.
 
Jag var lite skraj över hur detta möte skulle vara
eftersom jag åkte själv och hade Jack med mig.
Han är inte den lugnaste nu när han kan gå....hahahhaha

Vi åkte direkt till MODE huset där han fick trötta ut sig lite :)
Planen funkade...han somnade när vi skulle åka till sjukhuset.
Sov heeela vägen. La han i vagnen och så igenom hela sjukhuset till rätt hus och våning.
Väl uppe möttes jag av ett väntrum med typ 15 pers..
...och inte så glada utan sjuka och väntandes.
95% var över 70 år.
Tar en nummerlapp, parkerar vagnen...PLING dom stooora bruna ögonen slås upp och lugnet var över :)
Herregud säger jag bara!! Han var överallt och ingenstans. 
Han körde alla sina konster! 
Gick och tog ihand med folk, varav en gammal farbror sa:
- Sicken artig pöjk! Han kommer gå långt i livet.
Söt farbror.
Jack var i centrum...and he loved it!
35 min...
Jag var helt slut efteråt.
Men roligt hade vi allihopa i väntrummet det kan jag garantera.
Mååånga hej då vinkningar och leenden var det när det blev vår tur.
Och jag tror ärligt talat inte att det var för att vi äntligen gick därifrån ;)


Min lilla charmör..



En annan sak hände när vi var på MODE huset.
En väldigt trevlig sak. 
Skulle hitta lite skor och lite födelsedagspresenter.
Letade efter ett par shorts till mig men hittade inga.
Där var jag, på Kappahl.
Hade precis kollat barnavdelningen, hittade inget.
Kollat Xlnt avdelningen, hittade ingenting. 
Ni som undrar vad Xlnt är så är det den avdelningen med dom stora storlekarna.
På väg ut så ser jag den...
...kärlek vid första ögonkastet på flera meters avstånd..hahhaha
En klänning..men hängandes på de ordinarie storlekarna.
Grrrrr....
Det är ju kört..
Men jag tänkte va f**n..jag testar...



Storlek 46...
Började nästan grina av lycka ;)
Iofs så sitter den ännu bättre om ett par kilo till, men jag är glad ändå :D
En härlig sommarklänning...



Puss & Kram





 


Kommentarer
Postat av: Maria

Du var jättefin i den klänningen!

2010-06-17 @ 23:38:56
URL: http://mariacn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy faen vad fin du e i klänningen....som alltid : ) Kramz Ika

2010-06-18 @ 09:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0