Första jobbardagen idag sen min sjukskriv...

Första jobbardagen idag sen min sjukskrivning. Känns sådäääääär. Inte för att jag inte tycker det är roligt, för roligt är det. MEN börja med att jobba midsommarveckan....intelika kul ;) Men men det funkar, än iallafall ;) Roligaste var när jag tog på mig mina arbetskläder. När jag gick hem från jobbet för att bli sjukskriven så hade jag precis fått nya kläder. Och för första gången sedan jag började här så kunde jag ha ordinarie byxor! Har alltid fått sy upp byxor för att passa mig sedan 2001. Dom satt taight men jag kunde ha dom.....nu hänger dom och mitt bälte likaså. Så jag måste göra nytt hål. Och för första gången har jag skjortan nerstoppad i byxorna. Har inte tyckt det sett ok ut innan ;) Nu ska jag ner till butiken igen och springa av mig några kilon ;) Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Sophie(T)

Hallå där! det var inte igår! ;) Hoppas allt är bra med er.. Palle berättade att ni träffats & att du är & smyger ibland på min sida! :) haha.. Så tänkte smyga tillbaka lite..



Vad nice för dig med operationen, modigt gjort!

Du är så duktig!

Kramar S

2010-06-22 @ 16:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0