Glad Midsommar på Er!

Jag, Jack, Martin och svärfar spenderar Midsommarhelgen hos pappa uppe i Horva.
Jag och Jack kom hit redan i onsdags.
Martin jobbade sin sista dag innan semestern igår och kom hit med svärfar efter jobbet.
Så igår grillade vi och åt gott.
Karins son Andreas och hennes dotter Mia med familj är också här.
Fullt hus med andra ord :)
Vi sover borta i vårat lilla torp Sinnershult :)
Mias son Sebastian är 4 år och Jack följer han vart han än går :) 
Dom leker jätte bra tillsammans "kusinerna" :) 

Imorgon, Midsommardagen så jobbar jag 10-19 och på söndagen med.
Så det blir att pendla mellan Mörlunda och Oskarshamn som på den gamla goda tiden.
...fast jag vet inte om den var så god.
Stannade jämt och sov 10min på en parkeringsficka innan jag körde in i stan.
Orkade så i ett halvår sen flyttade jag från Mörlunda :)

Igår åt vi kött, gick jätte bra :)
Bakade 16 limpor bröd i tisdags som vi äter utav till frukost, går jätte bra :)
Och alldeles nyss åt jag en Plopp-glass, än så länge också gått jätte bra :)
Känns kanon det här!!
Så nu ska jag ta tag i vätskan och träningen så snart jag kan :) 

Här kommer det lite bilder från vår Horva vistelse än så länge 

 





Världens härligaste kaffekopp tycker jag...



Åh åh va skönt det är att vara naken....



Älskar sin BobbyCar..



-Titta vad jag har Maja.. (Pinne till hunden Maja)



-Kom nu morfar nu ska vi mata kossorna..



-Wow...vilka stora långhåriga kossor...



-Vaddå smutsig mamma? Morfar säger att man är en frisk pojke om man är lite smutsig.
Jag är jätte frisk när jag är här uppe...


Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0