Hur går själva operationen till?

Hej på Er!
Hoppas Er påsk har varit bra. :) Ikväll ska svärfar bjuda oss på Asian House.
Har Ni inte varit där så rekommenderar jag det starkt!
Maten är ju inte direkt onyttig men man får äta hur mycket man vill...inte lika bra..inte i mitt fall iallafall. ;)

Tänkte att Ni som inte vet hur en Gastric Bypass görs kanske ville veta så....



  Halva denna bild är bra tycker jag så vi börjar med den :) Om Ni endast tittar på den vänstra bilden så så ser det ut i magsäcken i dagsläget..förutom att min är säck är väl 2-3 gånger så stor ;)

Där matstrupen går ner i magsäcken - klipper man av. Sen syr dom igen magsäcken där matstrupen kom. Så ingenting kommer NÅGONSIN ner i magsäcken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0