Kvällen efter Kalmar

Åt jätte god mat ikväll som jag varmt kan rekommendera.

Kassler med grön sås och avocado.

http://www.ica.se/recept?recipeid=300291

Men jag är inte glad i varm kassler så vi åt den kall istället och med kokt potatis.
Och vi tog solrosskott istället för kryddkrasse.

Ååååååhhh va gott det var!
Så gott att man absolut kan bjuda på det om man ska gäster.
OCH nyckelhålsmärkt ;)

Efter maten var det en liten pojke här hemma som fick överskottsenergi.
Trodde han fick nog av allt härj idag i Kalmar..
Men nääää..vi har nog aldrig skrattat så mycket åt han som vi gjort ikväll.
Han var inte klok.
"Skojramlade" typ heeela tiden, slängde sig överallt och så bubblade han konstant.
-Goggili goggeli mama goggelli liii goggeli mamma....hahhaha




Nu sover han ;)

Martin med..på soffan..

...och jag med om typ 2timmar...

Natti natti


Kommentarer
Postat av: susanne

hej.. Allt går kanon.. har dumpat rejält en gång o det var på ett glas nyponsoppa.. nu nu kör jag på den utan socker..



har lite problem met mat med ibland.. vet inte om det e att jag tar för stora tuggor o sväljer undan för snabbt.. för det korkar igen lixom o jag måste spy upp det. Borde snart ha lärt mej tycker jag..

2010-06-18 @ 06:10:39
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Den ömma modern

Keep going!!!! Puss puss

2010-06-20 @ 09:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0