Visst är ärren fina? Jag är så himla impon...

img_6807 (MMS)

Visst är ärren fina? Jag är så himla imponerad över hur små och fina dom är. Ar stått still på vågen nu ett par dagar. Men idag var jag nere på 113,9 så 0,1 från vad jag stod på hos Ewa på hennes våg. Idag har jag rensat min garderob igen. :) Pillan kom och tömde min garderob. ;) Skönt att bli av med lite samtidigt som det var lite sorgligt med vissa plagg. Det är ju kläder man levt i och haft som favvokläder under en lång tid och vissa hade man bara hunnit använda 1-2 ggr. Men Elin hade så rätt idag. Jag kan inte samla på mig för att kanske kunna ha om/när jag blir gravid. Utan jag börjar ju ett nytt liv så ut med det gamla. :) Och jag är glad att jag kan glädja någon. Och Pillan var såååå fin i alla kläderna! Kul ju! Som jag berättade innan så äter jag som vanligt nu så igår testade jag en knäckemacka till mellis som dom rekommenderar sen på normalkosten. Tog med smör och kaviar på...guuuud va gott det var. Kändes som jag kunde ätit minst 3 till. Självklart så gjorde jag inte det. Men jag mådde jätte bra efteråt. Kul att det funkar. Men idag var jag ute för något riiiiiktigt obehagligt. OBS!! Läs ej vidare om du är äckelmagad! Jag var jätte hungrig. Så jag åt tre tuggor av min lunch direkt efter varandra. Tuggade jätte väl, MEN åt för fort. Jag fick jätte ont i halsgropen vid halsen. Kändes som jag inte kunde andas, fick lite smått panik. Jag ville inte kräkas för jag vet inte hur magen skulle klara det. Gick på toa och försökte harkla/hosta upp för det kändes ju som det fastnat i halsen på mig. Jag fick inte upp maten men kom en j***a massa slem. Har aldrig varit med om detta.  Det sjuka var att en bekant till mig som också gjort denna OP, 30min innan berättat att liknande händer henne om hon inte äter "rätt". Jätte obehagligt var det, jag blev riktigt orolig. Men sen kunde jag fortsätta äta. Så här ska jag försöka lära mig av mina misstag. ;)


Kommentarer
Postat av: Nillan

Tack än en gång för kläderna :)

och den behövda pratstunden!

<3

kramar

2010-06-01 @ 23:03:37
URL: http://www.metrobloggen.se/Nillan86
Postat av: monica johansson

hej så bli det för mej med när jag har ätit fel eller ättit för fort det kommer massa slem . hoppas det är bra med dej i övrigt , jag gjorde min op nov och må jätta bra -45kg /monica figeholm

2010-06-02 @ 06:24:22
Postat av: Emma

Det hände faktiskt för mig också för några dagar sen :S skitöckligt... Men visst är de skönt att kunna äta "normal" mat igen hehe Kram Emma

2010-06-02 @ 11:58:54
URL: http://emmsiipemmsii.blogggratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0