5 titthål, varning för känsliga :) Hej hej...

img_5249 (MMS)

5 titthål, varning för känsliga :) Hej hej nu är klockan sent på torsdag kväll. Jag opererades igår kl 10:00 och vaknade på uppvaket ca kl 12:30 sen kom jag upp till avdelningen kl 14:30. Allting gick kanon bra. Utförligt så såg dagen ut så här: kvällen innan fick jag dricka två drycker som skulle bättra på läkningen i magen. Fruktansvärda kan jag säga. Man fick dricka vad man ville till kl 00:00 sen var det fastande som gällde. Började morgonen med en sådan där dusch igen som på kvällen. Skrubba, skrubba, skrubba :) Jag som är frukost människa hade jätte jobbigt på morgonen. Så den äckliga drycken från kvällen innan blev min räddning för jag skulle svälja 2 antibiotikatabletter och då fick jag en sån dryck.  Höll för näsan så jag kunde få i mig hela så jag slapp vara så hungrig. Sen började det jobbiga. Dom skulle sätta en nål till narkosen på mig. Fick embla (bedövningssalva) på båda händerna på ovansidan för jag sa ifrån direkt att dom inte kan hitta i armvecken och att jag är nålrädd. 4:e personen hittade på mig...inte konstigt man e skraj. Och då blev det i armen två gånger iallafall. Lätt att få blåmärken?? Nähä ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0