Djurvakt

Hej hej!

Flytandet går fortfarande kanon, börjar bli tjatigt att skriva det nu ;)
Men jag hittade en av mina förra laster igår tror jag.
Jag berättade ju här innan om tre rätters middagen som vi var på och att det gick kanon.
Det var faktiskt inte jobbigt alls.
Men igår så var vi hos Martins farmor och firade att hon sålt sitt hus.
Och då bjöd hon på baguetter med en massa olika godsaker i.
DET var jobbigare är middagen. Hahahaha
Så ja, mackor var en stoooor bov i mitt tidigare liv.
Japp det blir ju så, ett tidigare liv för på onsdag börjar mitt nya, och just nu är endast en övergång ;)

Igår fredag stod vågen på 120,7kg..Wohoo ;)

Nu är hela min lilla familj och jag hos min pappa
 i våran familjegård St. Horvan, Mörlunda som jag är 9:e generationen på.


Så här såg det ut förr...


...och det är på väg att se likadant ut.

Pappa och Karin är självklart i Göteborg och ska på GP:et i speedway på Ullevi ikväll.
Avis??? 
I vanligtvis JAPP men inte idag i detta väder, kallt och ruggigt.

Så vi är djurvakt här istället.
Nån måste ju ha hand om (nu höftar jag lite bland kossor, får, höns, ) alla...


...15 Highland Cattle kossorna...


...9 fåren...


...10 hönsen...


...4 katterna...


...och hunden Maja

Saknas väl bara hästar och grisar så skulle det väl nästan vara en fullskalig bondgård? ;)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0