En vecka kvar nu.. Nervös? Japp. Har for...

En vecka kvar nu.. Nervös? Japp. Har fortfarande inte kommit över hur sakta neråt det går men 121.4kg idag. Alltså 4.6kg på 2 veckor.. Men det är ju iallafall kilon jag aldrig mer kommer att se :) Mitt mål är att iallafall vara under 120kg innan onsdag nästa vecka :) Ni som undrat när repotaget i OT kommer så är det med imorgon i torsdagstidningen. Martin berättade det igår för han hade varit inne och fikat med CG på OT. Och då hade JB suttit och redigerat det. Måååånga initialer blir det ;)Jag måste berätta en sak för er som jag blev så himla glad över. Lite liknande känsla som jag har över den här bloggen, att den förhoppningsvis kan peppa någon. Jag har alltid gått emot vad allmänheten tycker att kraftiga människor ska ha på sig för kläder. Oftast tycker folk att man ska ha stora pösiga kläder så man döljer det mesta man har. Jag har alltid varit tvärtom. Taighta byxor men det är väl iofs mest för att det inte varit lätt att hitta stora byxor :) Taighta tröjor, leggins, kjol ja you name it. Var det för stort så satte jag mig vid symaskinen och sydde in. För jag ville alltid ha samma typ av kläder som alla andra i min ålder. Inte en massa tantkläder som det var i dom stora storlekarna. Detta hade jag gått och tänkt på ett par dagar innan detta hände förra veckan att det varit så. Så kom en tjejkompis till mig och hämtade lite kläder för jag rensade min garderob med 3 sopsäckar så nu har jag en walk in closet ;) Och då berättade hon att innan hon lärde känna mig så gick hon i pösiga kläder, joggingbyxor och ej åtsittande tröjor. Sen så tänkte hon - Matilda kan ju, så varför kan inte jag??? Så nu klär hon sig t ex i leggins, kjol och någon fin tröja. Och hon är SÅ fin!!! Jag blev himla rörd och glad att jag hade haft en positiv inverkan på henne ;) Nu blir det en shake sen ska jag, Sofie och Karin som är på besök från Stockholm åka med barnen till simhallen :) Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Nillan

=)

Tack för komplimangen :) Du inspererar verkligen och du vet som sagt att jag och flera tycker du är vacker :)

Stå på dig bruden =) Glad att ha dig som vän =)

Kramar

2010-05-05 @ 23:20:23
URL: http://www.metrobloggen.se/Nillan86
Postat av: Teresa

Sitter på jobbet och läser dagens OT...Kul med en till som ska göra denna operation.Jag gjorde min mars-09 och det gick jättebra. Haha..idag kan jag allt äta en Mac Feast men dock utan pommes då...Så du ska se att du kan njuta av alla man men bara i lite mängd...Lycka till! Och häng gärna med på våra träffar i O-hamn för magoperade människor...

2010-05-06 @ 04:31:27
Postat av: Åsa

Jaha. Och vi som har Barran då? Va? VA?

2010-05-06 @ 09:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0