Fortsättning..Satt nere på operation och v...

Fortsättning..Satt nere på operation och väntade i en timma ca innan dom kallade in mig. Där hälften av nålstuckningarna ägde rum och till sist fixades ;) Men där bröt jag ihop totalt, var så nervös. Visste ju inte alls vad som skulle hända men väldigt väldigt bra och snäll personal som tröstade och lugnade mig. Sen kom den kvinnliga narkosläkare och hämtade mig och det var ett välbekant ansikte. Nämen hej Matilda, bra artikel det var om dig. Jag är från Oskarshamn. Du jobbar väl på MAXI? Kände igen henne jätte väl därifrån. Skönt med en liten bekant. :) Jääättte trevlig och alla i teamet var så snälla. Jag fick andas lite syrgas innan dom sa till att det var dax att sova. När dom sa det så var jag borta på mindre än 5 sekunder tror jag ;) Nästa jag kommer ihåg är att narkosläkaren säger att allt är klart och det gick kanonbra och jag hade skött mig skitbra. Vad jag nu gjort..Hahaha Jag vart rättså illamående efter narkosen men hade ju inget i magen. Efter det hade gått över kunde jag åka hem så pigg kände jag mig :) Men imorse kom bakslaget ;) Har ju sett rättså många program om denna operation nu. Och dom är ju inte direkt försiktiga under operationen utan rättså hårdhänta.. Och det känns idag, snacka om träningsverk i magen och ont i axlarna. Axlarna beror ju på gasen som dom sprutade in i min mage under op för att få bättre sikt. För det är svårt att få ut all efteråt så det som bli kvar vandrar uppåt och ut, alltså genom axlarna. Grym träningsvärk. Så panodil och en stark tablett morgon och kväll gäller än så länge ;) Men sammanfattat mår jag jätte bra om man tänker på vad man vart med om :D Ser ut som att jag ska få åka hem imorgon fredag. Ska bara få i mig 1,5liter vätska vilket inte är det lättaste kan jag säga ;) Idag har mamma, Martin och min lilla älsklings pojke varit och hälsat på. Gud va stor och stadig han blivit bara sen i måndags ;) En vila på 2,5 efter dom åkt var behövlig..hahha. Nu ska jag försöka att sova för natten. Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Nillan

Du kommer klara allt galant efteråt nu Tilda :)

Tänker på dig och saknar dig.

Kram på dig vännen :)

2010-05-14 @ 10:18:14
URL: http://www.metrobloggen.se/Nillan86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0