Jag fixade det!!

119,7kg på måndags morgonen.
Och idag är det dags... ;)
Jätte nervös samtidigt som väldigt lugn, går inte att beskriva bättre ;)
Igår var jag och lämnade prover på Blå Kusten inför op.
5 rör blev det sen hörde dom av sig att det hade blivit lite fel så jag fick åka tillbaka och lämna 2 rör till.
Så lite snurrig var jag allt därefter eftersom jag inte hade ätit något. Hahaha.
Jag är så himla svårstucken så dom får alltid ta på ovansidan på handen direkt.
Annars blir jag totalt misshandlad ;)

Sen blev det öppna förskolan en sväng, sen hem till Louise med Sofie och Elin och barnen så klart.
Full rulle tills Teletubbies dök upp i tv-rutan ;) Sen åkte vi till Jenny en sväng
och därefter hämtade vi lilla mamsen som kom med bussen från Stockholm :)

Väskan till sjukhuset är packad.
Ska bli inskriven kl 11:00. Jag har inhandlat en hel del ;)
1 pocketbok om andra världskriget och 5 tidningar...en speedwaytidning (ett måste, missar ju
matchen ikväll), Cosmopolitan, Vi föräldrar, Se&Hör och en korsordstidning..får se hur många jag orkar med ;) Jag kommer försöka blogga under tiden, men det beror på om jag får och hur jag mår.

Igår kväll började jag gråta..men av lycka. Stod och bytte blöja på Jack,
vilket brukar vara en pärs för han sparkar så men han låg jätte stilla och
tittade på mig hela tiden när jag berättar för honom i lugn ton
allt som kommer hända de närmsta dagarna och att man
måste vara försiktig vid mamma när jag kommer hem.
Vad gör min underbara söta son då??
Lyfter upp sina armar mot mig, jag lutar mig ner med huvudet.
Han tar sina armar runt min hals och drar ner mig
till han och ger mig världens goaste och längsta puss.
13 månader...mammas älskling!!!
Nu tjuter jag igen..hahahhaha.


Till sist...håll alla tummar för mig nu snälla!

Puss&Kram
 


Kommentarer
Postat av: monica johansson

lycka till det kommer bli bra . möller är duktig . jag gjorde min 4 november gått ner42kg ha det bra

2010-05-11 @ 10:13:29
Postat av: Nillan

Det kommer gå jätte bra gumman. Kommer tänka på dig under morgondagen :)

Hihi så söt Jack är :) Goare unge får man leta efter.

Kramar

2010-05-11 @ 10:20:50
URL: http://www.metrobloggen.se/Nillan86
Postat av: Wissmar i Kolmården

Håller alla tummar och hoppas de gått bra idag... :)

2010-05-11 @ 20:25:31
URL: http://bengtssonwissmar.se
Postat av: Ingela Zingmark

Jag håller alla tummar i världen för att allt ska gå bra för dig Matilda!!

Lycka till o massor av styrkekramar från mig! <3

2010-05-11 @ 23:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0