Kommentarer..

Hej hej allihopa!
Va kul det är att så många följer mig här.
Ännu roligare är det med alla som kommenterar :)
Jag har bara en liiiiiiiiten önskan, snälla skriv gärna vem ni är. ;)
Är kul att veta vem som skriver lyckoönskningarna till exempel och kul att veta vem som följer min lilla resa ;) Självklart svårt när det står Anonym eller bara initialerna.
Tack tack på förhand.

Annars så rullar allt på. Känner mig nästan helt återställd, men lite trött fortfarande.
Och självklart att jag inte kan lyfta och sådana saker. Kan, men det gör ont efteråt.

Kan varmt rekommendera en måltid som jag äter rätt ofta nu.
Keldas skogssvampsoppa med en bit ädelost i.
Mumma!!

I vanliga fall kan det ju vara så att tjejer eller killar får ha sina förlovning/vigselringar
 i en kedja runt halsen för att ringarna blivit för små...
jag har min förlovningsring runt halsen nu men för att den har blivit för stor ;)

Stod still på vågen idag men det gör ju absolut ingenting.
Vi mätte mig igår...shit alltså.. Vissa ställen stod still eller minus 0,5-1cm..MEN dom två roliga var -2cm om magen och -4cm på rumpan ;)

Har ju inte mått illa nu så jag har varit så lättad över det och har inte haft ont.
Men ikväll efter den ovannämnda soppan så fick jag så ooooont!
Mitt i magen, och då hade jag ätit sakta och mindre än 1,5dl.
Märkligt.
Så en snabbverkande smärtstillande tablett fick det bli.
Efter jag gått och lagt mig på sängen så gick det över på ca 1,5 timma.
Hoppas detta inte händer alltför ofta sen.

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Patrizia

Hej! Patrizi heter jag och har fått din blogg-sida av Ann. Jag tycker det här är så häftigt! :) Jag fick veta från Ann att du hade opererat dig och det kändes intressant att följa dig och se hur det går, eftersom jag själv ska operera mig den 16 juni. Det får du gärna meddela Ann och Katarina för senast jag träffade dem så hade jag inte fått något datum ännu. Jag tycker det är så spännande, verkligen en förändring i livet. Något som man väntat på så länge. Något som man velat hur läänge som helst, och man har aldrig tagit tag i det. Men nu så är det dags för förändring. :) Hur går det för dig att äta sakta? Det är väl den största omställningen som kommer bli för mig. Men måste man så måste man. Och det är det värt. Hur känns det att se att det bara händer saker både på vågen och utseendet? Nu var det ju bara drygt en vecka sen du opererades, men lite händer i allafall. :) Har du mycket värk efter operationen? Eller börjar det ge med sig? Är man ganska rörlig ändå? Tusen frågor och funderingar jag har och fler kommer säkert. Ett stort lycka till! Hälsningar Patrizia

2010-05-21 @ 09:32:38
Postat av: Hanna Zingmark

Jag följer med!! :-D

Lycka till Mathilda!!

Kram Hanna

2010-05-21 @ 18:31:19
Postat av: catrin

Toppen tösen är du...

Kram och all lycka till dig plus lill prinsen....

2010-05-21 @ 21:13:55
URL: http://tinibakini.blogg.se/
Postat av: Annica

Hejsan Tilda..

Jag läser din blogg och följer dina dagar. Vill bara säga att du är jätteduktig som går emot spruträdslor och andra nojor jag kan tänka mig att man har.

Tycker att det är jättekul att det sakta men säkert går kanon för dig och jag vill ge dig alla lyckönskningar i världen.



Massa KRAMAR // Annica

2010-05-21 @ 21:23:37
Postat av: Anonym

Hej gumman, skönt att det gick bra. Tänker på dig och kul att kunna följa dina tankar och framgångar, hinns ju inte med att prata så mycket längre ;)Tessan

2010-05-22 @ 21:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0