Måndag

Hej på Er allihopa!

Hoppas Ni har haft en bra helg. Det har vi haft. :)
Martin och jag firade 1-årig förlovningsdag på lördagen. Man kanske inte firar det men vi ville det :)
Men jag har inte kommit på någon present till honom för han önskar sig aldrig någonting.
Jag fick av han att gå och göra naglar. Så det ska jag göra på onsdag eftermiddag. :)
Kul att vara lite fin, för en annan är nagelbitare :(
Speciellt kul är det att vara lite fin tills helgen för på fredag ska jag, Martin, pappa och min
styvmamma Karin åka till Köpenhamn. På lördagen är det Grand Prix Speedway i Parken.
Köpenhamn åker jag till nästan varje år, och självklart Målilla varje år.

Den helgen är så mysig och rolig. Man sitter i Nyhavn på kvällarna och äter och dricker gott och tittar på folk.
Nu blir det ju annorlunda för en annan iofs ;)
Men jag har varit lite orolig för denna helg...för egentligen så är jag ju inne på puré tiden nu.
Vilket jag då trodde att åååh va kul att sitta i Nyhavn med en 5 månaders barnmatsburk med mig och värma. 
Men jag äter faktiskt den mat som jag gör till Jack och Martin.
Jag har bara mixat maten vid två tillfällen. Sen har jag bara tuggat som s***n.
Och det har gått jätte bra. Så jag kan beställa något där istället. :)
Ingen alkohol dock, men det spelar ingen roll.
Kanske kan lyxa till det med en CocaCola Light ;)

Igår var det Mors Dag. Min andra ;)
Jag fick dom här fiiiiina tavlorna av min lilla pojke och min älskling.



Älskar det babykortet på Jack, det är taget på BB.
Sen blir det kul att fylla på sedan med kort som Martin sa - Kort med dig som mindre och Jack som större ;)

 
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Rebecka Rydman

Ni är så fina och söta!! Glad att ha er som vänner!!

Kram

2010-06-01 @ 22:42:33
Postat av: Åsa

Vad du är duktig hjärtat, och vad fina ni är på korten! Däremot får du inte flytta med L8 och mig till Argentina, du censurerar tillochmed s---n. Not okej. Du får stanna hemma i tillknäppta finspråkiga Svedala och fortsätta säga "sjutton också" el "nedrans". =) Jag avskyr förövrigt att jag inte får åka till köpenhamn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-02 @ 15:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0