Nu är det 10kg. Så 4kg på nästan 2 veckor....

img_5249 (MMS)

Nu är det 10kg. Så 4kg på nästan 2 veckor. Jag är nöjd iallafall ;) En liten rättelse, visade sig att jag hade kollat fel på cm ang magen det är -7 cm sen början på dieten ;) Mycket "tjat" om vikt och cm är blir det på denna blogg ;) Testade ett par jeans 1 vecka innan OP. Är så konstig modell på dom så jag kunde knäppa men inte dra upp dom i grenen för dom är smala i benen..kanske är det inte byxornas fel...hahahha Men iallafall, jag hade dom i fredags, dom är baggyjeans nu och jag kan dra upp dom helt men var tvungen att använda skärp..coolt. Tro nu inte att allt är bara positivt.. Visst jag känner mig faktiskt helt återställd, ibland undrar jag om dom verkligen gjorde något i magen på mig. Haha. Men alla tider på dygnet har jag fullt upp med att få i mig allt jag ska. Köpte en körsbärsyoughurt som jag älskar, jämnförde med yoggi som jag brukar äta och det skillnaden var 2 kcal så jag körde på den. Oj va konstigt jag mådde, yr och såg suddigt, så jag blev liggandes i ca en timma. Slutsats? För mycket socker i antar jag. Har jag testat den igen? Nope. Igår åt jag fast föda för första gången efter OP. Avocado till mellanmål sen och till kvällsmat potatismos och blandfärs. Gick kanonbra!! Skönt.  Men egentligen skulle jag inte börja förrän på onsdag. Vilket underbart väder vi har!! I fredags satt vi ute på framsidan och fikade för första gången. Smoothie för mig ;) Därav den soliga bilden på min lilla solstråle. På kvällen införskaffades 2 nya kepsar. En sån där liten kan man ju inte ha ;) och till sist! Gud va kul att det är så många nya som följer mig och ska göra denna OP. Är ju nästan så mitt mål med bloggen redan är i hamn. KUL!!! Lycka till säger jag till Er!! Och jag kan säga att än så länge så ångrar jag mig absolut inte!! Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Alli

Hej gummz!!!



Skönt å höra du mår bra!!

Saknar dej!!! <3

2010-05-24 @ 16:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0