Nu är jag på väg hem!! Wohooo! Med 9 olika...

img_6807 (MMS)

Nu är jag på väg hem!! Wohooo! Med 9 olika mediciner som skall intas i ca en månad. Därefter 3st resten av livet. Och det är B12, järn och kalciumtablett :) Snacka om skillnad en annan som knappt äter panodil sen tidigare..sjukt. Inatt har jag sovit kanonbra men har inte vågat sova på sidan igen, det gjorde för ont. Har inte loosat något mer sen jag skrevs in, men det kommer ;) Dom la om bandagen nu innan jag åkte, Gud va fint det såg ut. :) Nu ska jag in och försöka gosa med min lilla Jack som tydligen saknat sin mamma ;) Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Jättestort Grattis till dig!!



Skönt att allt gick så himla bra... =)

Hoppas du kan komma på nästa vikt-op-träff.

2010-05-14 @ 21:42:27
Postat av: Anette S

Skönt att se att op och sjukhusvistelse gick bra. Önskar dig all lycka till också i fortsättningen.

2010-05-16 @ 14:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0