OT-repotaget


Välkommen alla nya läsare! :)

Idag var alltså repotaget med i tidningen.
Jack som brukar vakna runt kl 07.00 har vaknat 1 gång i timmen hela natten och sen vaknade han helt kl 06.00.
Då kunde ju inte jag heller somna om så jag gick och hämtade tidningen.
Och det blev på framsidan och nästan ett helt uppslag i tidningen. Det trodde jag inte :)
Jack var helt lyyyrisk!
Pekade - Dääääääär...dääääääär..
Och sen nån annan lång ramsa som jag inte ens vet hur jag ska stava till :D
Och största leendet på läpparna.
Och då var det inte mig han pekade på utan sig själv...förstår inte varifrån han har fått det där ;)





Jag är jätte nöjd med repotaget, OT förklarar precis så som det är.
För jag vill verkligen att alla ska förstå att detta är ingen "genväg" över huvudtaget
och att det inte är för att bli "snyggare". 
Utan i förebyggande syfte för min hälsas skull.
För i dagsläget har jag inga problem men dom lurar runt hörnet.

Har redan fått mycket feedback från tidningen och klockan är bara 12:25.
Jätte kul!! ;)

Nu vaknade min lilla Jack så nu vankas det lunch...till han.. ;)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Teresa

Kul med att se att det är fler i O-hamn som är eller ska opereras....Hoppas att du kanske oxå vill vara med på våra träffar sen med andra som genomgått denna operation.hehe..Man kanäta Mc Feast..fast man får skippa pommes.Nämen du ska se att allt kommer gå kanonbra!

2010-05-06 @ 14:27:08
Postat av: Linda

Hej Mathilda!!



Såg ditt reportage i tidningen idag.

Det va kanonbra =)

Jag gjorde min GBP i början av Dec förra året och

är hur nöjd som helst.

Slänger med en länk här till ett ställe som heter viktop.se, vet inte om du hittat dit ännu. Om inte

så regga dig och kika in där.

Vi är rätt många i regionen som gjort operationen eller väntar på att göra den och vi träffas en gång i månaden. Fikar, pratar skit och delar erfarenheter.

Nästa träff är på Måndag.

Hör av dig om du är intresserad.



Mvh

Linda

2010-05-06 @ 22:20:09
URL: http://www.viktop.se/forum/index.php
Postat av: Nillan

Hej vännen =)

Bra reportage, fina bilder, lika fin som alltid :)

Många på mitt jobb kommenterade flera gånger hur vacker du var, hela du! Tyckte du skulle få veta :)

Kramen

2010-05-07 @ 21:03:54
URL: http://www.metrobloggen.se/Nillan86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0