Ett till delmål och tråkigt nog ett fel i bloggen.

Hej på Er!

Vill börja och tacka alla underbara människor som kommit fram och gratulerat mig för reportaget i OT i torsdag. :)
Det var inte lätt att jobba den dagen...tihi..men roligt :)

Och själv blir jag fortfarande chockad när jag ser bilderna fast det är mina privata före/efter bilder.
Men är så glad och lycklig!

Just nu ligger jag hemma sjuk med typ en tennisboll i halsen känns det som, kan inte svälja alls i pincip.
Jag är lite mer åt manshållet till när jag blir sjuk. EXTREMT synd om mig. ;)

Men en sak var jätte roligt att vakna till idag. Vågen stod på 89kg!
Jag väger under 90kg. Har jag inte gjort sen högstadiet tror jag ;)
Cooooooolt!!!!!

Sen satt jag och kollade runt på min egen blogg lite och såg ett litet fel tråkigt nog..
står att jag är en 28-årig tjej från Mörlunda...har visst fyllt 29 nu ju så det är väl bäst jag ändrar det..hahaha

Ha en UNDERBAR helg allihopa!!

Själv ska jag mest tycka synd om mig själv, knapra Panodil, äta piggelin,
titta på "Så mycket bättre" och sen "Blades of Glory" tror jag med min lilla familj.
Om jag inte somnar i någon reklampaus...rättså troligt ;)

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Carina Styhr

Hej. Följer med spänning Liknande BLoggar.. Står på väntelista för bedömning till operation. Har nu väntat i 8 månader och har ringt och fått reda på att jag kanske blir kallad i Januari... Mitt liv blir förändrat hoppas jag. Du har lyckats bra med Din operation och jag önskar att det går lika bra för mig.../Carina

2010-12-26 @ 12:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0