Ullared och chokladbollar

Hej hej! Hoppas allt är bra med Er! Förra lördagen var jag, Martin, Karin och Mia i Ullared. Kom dit kl 07:00....kö till parkeringen! Haha. Men vi kom in på 10 min faktiskt. Sen var vi där inne till 16:30...första...sjukt ;) Och ja det var mycket folk men jag hade faktiskt förväntat mig ännu värre. Hörde att det vart 80 busslaster!!! Andra....sjukt.... Och vi hem med massor med saker, men mest kläder till mig tror jag. Hittade faktiskt jätte mycket fint. Och det slutade på lite mer än 12 000kr....tredje...sjukt. Förra onsdagen fick jag min födelsedagspresent av pappa och Karin. Vi var och åt på Lilla Krogen och sen var på farsen "Liket som visste för mycket" som gästade Forum här i stan. Deb var kanon bra och mycket god mat. Tack än en gång pappa och Karin. I tordags var jag ledig och Jack och jag lekte med modellera för första gången. Han tyckte det var jätte kul och jag blev grymt nöjd över att jag gjorde en traktor och gav till han och Jack sa: Tra-tra!!! Och började köra på bordet. Så han såg alltså vad det var. Inte illa av mig ;) Sen gjorde jag en blomma och den trodde jag han skulle lukta på då men nej..han satte den i håret. För jag har många hårspännen som är blommor ;) Smart grabb! ;) Sen kom Sofie, Vendela och Vilma och besökte oss. Jack och Vendela bakade chokladbollar för första gången. DET blev en syn för gudarna. Det var kokos och pärlsocker över hela golvet. Vendela var någorlunda ren men Jack...ja han såg ut som en chokladboll hela han, brun med pärlsocker över hela ansiktet ;) Sen hade den värsta sockerrushen man kan tänka sig på kvällen..hahaha. Men kul hade dom! Puss och Kram på Er!! PS. 91.9kg nu Ds.

Kommentarer
Postat av: Tjorwen

Hej ! Har lusläst din underbara blogg och försökt sno lite positiva känslor från dig..Snart är det min tur och jag är skitskraj !! DU verkar vara en härlig tjej..Lyllos din familj !!

Kram från en du inte känner fast som beundrar dig ändå...

2010-11-13 @ 09:37:12
URL: http://tjoorwen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0