Gastric Träff och Välkommen Vilma Lindh!

Hej!!
Nästa träff är tisdagen den 19 oktober kl 18:30 på Asian House ovanför Hemköp.
Meddela gärna här genom kommentar, mail på [email protected] eller på min facebook om Ni vill komma så Monica Johansson kan boka bord till oss :)
ALLA är välkomna :)
Vi bara träffas och käkar en liten bit mat (för oss som redan genomgått operationen..haha) och byter erfarenheter och upplevelser.
Vill du göra operationen, nyfiken på operationen, gjort den eller ska göra den?
Alla är som sagt var välkomna.
Vi brukar ha väldigt trevligt och alla brukar gå därifrån väldigt peppade och glada :)
Hoppas Ni vill ses!!!

Annars är det väldigt lugnt i mitt liv..nej nu ljög jag det är verkligen inte lugnt. Hahaha
Jobbar full tid nu och det har jag ju inte gjort på 1,5 år.
Så man har lite svårt att få ihop dagarna med den så kallade vardagen.
Men men det är väldigt KUL att vara tillbaka och resten löser sig nog med tiden
...förhoppningsvis ;)

Snart dags för bilder igen, 12:e varje månad så fotar jag ju :)
Men nu ligger jag på 96.8kg.
Alltså -29.2kg sen april. Och -41,2kg på 1 år.







Har också skaffat lite längre hår :) Nu när man tappar så mycket är det ju kul att man kan göra något åt det ;)




Nu till det ALLRA roligaste!
Välkommen till världen Vendelas lillasyster,
Jimmy och Sofies dotter Vilma Lindh som föddes den 7 oktober kl 06:00.
Såååå gudasöt såååå!!
Längtar tills jag får gosa med dig!


Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Louise

Shit Matilda, vilket fint kort!!!!!

2010-10-09 @ 21:30:08
Postat av: Nillan

Underbart vacker vännen :)

Kramar

2010-10-10 @ 12:52:06
URL: http://www.metrobloggen.se/Nillan86
Postat av: JD - Gastric Bypass opererad

fina kort på dig :) har läst igenom massa gamla bilder i arkivet, och blir lite irriterad på mig själv att jag inte tagit massa helbilder på mig också. får fasiken börja med det nu :O



låter kul med middag med massa op. synd att du bor så långt borta bara :/

2010-10-11 @ 17:04:02
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0