Oktoberbilder

Ser ju verkligen nu att jag är grymt dålig på att skriva här på bloggen.
Ska försöka bättra mig :)
Ny månad, nya bilder.

20 april 2010


12 oktober 2010


Detta är sen allt började den 20 april 2010:

H vrist: -2cm
V vrist: -2cm
H vad: -6.5cm
V vad: -5.5cm
H lår: -12cm 
V lår: -13cm
Rumpa: -18,5cm
Midja: -10cm
"Min" midja: -25cm
"Min" midja är där man har byxlinningen på ett par normala byxor.
Under BH: -13cm
Med BH: -7.5cm
H arm: -7cm
V arm: -7.5cm
H underarm: -2.5cm
V underarm: -2cm
Hals: -3.5cm
Mage: -18kg
Vikt: Oktober 2009: -42.3kg
20 april 2010: -30.3kg 

Och det känns fortfarande jätte bra.

Finns egentligen bara två nackdelar.

1. Jag fryser så in i h-vete! Fast jag alltid varit stor så har jag alltid frysit.
Dålig blodcirkulation antar jag men nu..ja det går inte beskriva..fryser ända in i märgen!
Ärligt så vet jag inte hur jag ska klara denna vinter..hahaha
Så därför så längtar jag verkligen till den 30 oktober för då ska jag, Martin och Karin åka till Ullared.
Och då ska jag verkligen införskaffa en rejäl vinterjacka ;)

 Så nu längtar jag grymt mycket till januari då jag och min lilla familj, svägerska 
och svärfar ska åka till Egypten en vecka.
Men då kommer nästa problem, jag har aldrig brytt mig om vad folk tyckt utan
alltid haft bikini.
Nu vet i tusan egentligen..hahahha..men nej jag lär fortsätta skita i vad folk tycker,
dom får titta bort ;)

  
2. Sen har jag börjat bli rynkig..hahha
Men men det får jag ju leva med tills jag tar tag i träningen.
Därav funderingen över bikinin ;)

Hoppas Ni alla har en underbar helg!
Det har jag för jag är LEDIG!

Imorgon blir det dop för lilla Elin Karlsson.
Ska bli riktigt trevligt :)

Puss&Kram på Er allihopa!!



Kommentarer
Postat av: Emelie Bergström

Jag är djupt imponerad !!

Du är så duktig !!!

2010-10-16 @ 23:09:47
Postat av: Teresa

Oj vilken förändring..

Det med frusenheten känner jag igen.Förra vintern så fick jag ha vantar på mej inne och 3 par sockar på mej....men du fixar detta..

Hmm..e avis på dej..Vill oxå åka till Egypten igen..Varit där 3 gånger och åker gärna dit igen...

Kram

2010-10-17 @ 08:11:02
Postat av: Svärfar

Jätteduktigt Matilda. Du vet att erbjudandet om gymkort står kvar när du känner för å börja. Många kramar snygging!

2010-10-17 @ 19:37:43
Postat av: Joselana

Hej,



Jag heter Heidi och har läst om din operation. Jag ska själv opereras om några dagar och fick jättemycket info här som jag inte fått innan, typ hur man kan må de närmaste dagarna efter operationen osv. tack för det :)

Tänkte bara nämna din frusenhet. Har du någon gång kollat dina sköldkörtelvärden? Jag har själv hypotyreos och när mina värden är låga (varierar lite trots medicin) så fryser jag, nästan innifrån på nåt sätt. Det är inte som feber eftersom man är kall, som om man skulle vara nerkyld. Bara en tanke :) Tack för dina ord och bilder, de hjälpte mig.

2010-11-03 @ 22:19:09
URL: http://bypassoperation.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tittar in och säger hej!

Sjukt intressant och sett din resa genom bilder och allt.

Ska själv in nu i maj och genom gå samma operation.

Något du kan rekomendera att tänka på?

2011-04-25 @ 22:30:39
URL: http://mittochdsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0