Gastric Bypass träff

Hej på Er allihopa som följer mig.
Va goa Ni är, var bara tvungen att säga det.
Kommer fram fler och fler personer, både okända och kända och berättar att dom följer mig här.
Alltid lika kul!
Idag träffade jag en av mina favvo kunder..ja man har faktiskt favoriter..som kom och hälsade mig tillbaka och så berättade hon att har följt min resa här. Fast hon inte är så haj på datorer (hennes egna ord ;))
DÅ blir man extra glad.. ;)

Nu är det så att jag berättade ju för Er för ett par veckor sedan att jag vart på Gastric Bypass träff.
Nu är det snart dags igen! :)
Och ALLA som är opererade eller vill eller ska operera sig är mycket välkomna.
Bara roligare ju fler vi blir.
Vi byter historier, får höra de andras upplevelser.
Man blir väldigt inspirerad :)
Och väldigt kul att höra hur det gått/går för alla.

Denna gång blir det onsdagen den 22 september kl 18.30 på Hotell Ett i Oskarshamn.
Är Ni intresserade vilket jag hoppas Ni är :)

Så kan Ni höra av Er till mig på:
Email: [email protected]
Kommentera här på bloggen, glöm då inte mailadress och namn :)
Eller ni som har Facebook: Matilda Åkerberg-Johansson

Och skulle det bli några ändringar så hör jag av mig :)

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Markus Bergman

Hej och tack tack för din blogg :) fick tips om dig av eva ström. jag ska göra samma opration som dig. det var roligt att du hade lagt ute före och efter bilder helt otroligt. :)

2011-01-02 @ 17:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0