Hej på Er!! Förlåt att det har varit lu...

Hej på Er!! Förlåt att det har varit lugnt här på bloggen men det är så det varit i mitt liv. Eller....egentligen inte. Haha. Lugnt på vikt och OP fronten fullt ös på vardagslivet. Nu kan jag iallafall berätta att idag den 29/9-10 så har jag gått ner 40kg på 1 år!! Sjukt.. Och än en gång idag så har jag gått ifrån mitt 13 åriga liv som fet, nu är jag bara överviktig enligt mitt BMI ;) Denna underbara dag fortsatte med att jag, Martin, Caroline och Peter åkte till Växjö och tittade på Lakers-IKO. Vilket vi vann med 3-5!! Gutt som bara den. Däremot förlorade vi mot Vetlanda ikväll i speedwayen så nu är en underbart bra säsong över :( Men men som Timell skulle säga - Puuuuuuuuussssss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0