ICA MAXI fest

Hej hej!

Nu har jag jobbat i en vecka och det går faktiskt jätte bra, och kul är det med!! :)

Och JAck är såååå duktig på dagis. Han bara vinkar hej då och går in och börjar leka :)
Håller på och lära han att sitta en tripp-trappstol utan bygel istället för hans vita IKEA-stol. 
Dom har ju tripp-trapp på dagis så därför tränar vi :)
Går kanon!
Och nån dag förra veckan så skippade han tom den...han klättrar överallt nu nämnligen
så då klättrade han upp på den vanliga matstolen och satte sig, så jag fick duka där. 
 Satt stilla och åt min lilla lunchdate, kul att ha någon mittemot sig när man äter. :)
Min stora pojke!!!


Fläskpannkaka är gott!!

I lördags var det dax för MAXI fest. Vi firar ju 15 år i år så chefen hade verkligen slagit på stort.
Det var både vi i personalen och många av deras vänner och ICA folk.
RIKTIGT TREVLIGT var det!!

Tack än en gång P-O och Anette!!!

Jaha vad skulle man ha på sig till denna kväll då? 
Jag hade tittat på en klänning på ELLOS många gånger..en svart axelbandslös klänning.
Men har skippat den många gånger och tänkt att en sådan kommer jag aldrig kunna ha.
Nu beställde jag den..STORLEK 44...wooohooo!!!
Och den sitter kanon faktiskt om jag själv får säga det :)



Så den blev det, men med det svartvita skärpet som jag hade på 28+.
I bakrunden ser ni mina nya gardiner jag beställde samtidigt med...och Martin så klart ;)

Festen hade många överraskningar :)

Började med att...



Lennie Norman var typ vår Toastmaster under kvällen.
Älskar Lennie, han är så underbart rolig!!
Så han körde stand-up hela kvällen :

Sen blev det dans till...



Titanix som kom 2:a i Dansbandskampen.
Riktigt bra! Spelade verkligen musik för alla åldrar.

SEN när vi trodde överraskningarna var slut kom Lennie och presenterade en ny sångerska...



Linda Bengtzing!! Helt otroligt go och rolig tjej. Hon har verkligen humor!
Så det blev skapligt mycket allsång kan man säga när Linda kom.
Det var såååå roligt!!
Här har vi henne med chefen själv P-O, han passade på kan man säga ;)

Så mycket som jag dansade denna kväll har jag nog aldrig gjort tror jag. Och ja jag var nykter :)
Skulle upp och jobba 07:30 på söndagen så jag sov 3 timmar den natten ;)
Men det gick! :)
Tänkte ju att nu har jag GARANTERAT kommit under 100kg efter all dans!
Nope gick upp 4hekto..hahhaha...skyller det på Bullens pilsnerkorv som serverades som vickning :)
Jag åt EN utan bröd...
Hahhaha nä då :)
Och idag 100.1kg...det är ju nån som skojar med mig..hahaha.. Men håller tummarna inför imorgon! ;)

Nu måste jag gå och sova.

Imorgon kör vi Kvartsfinal mot Piraterna!!!!!...och jag jobbar.. :(

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Fina bilder från en rolig kväll! Trevligt av P-O att ge personalen detta! Smart! Ska lägga mig snart - ska bara se själva kidnappningen av Lena Endre i Här är ditt liv med Ingvar Oldsberg. Godnatt o Puss!

2010-09-07 @ 00:30:55
Postat av: Rebecka Rydman

Va fin du är!! Roligt med sån personalfest du!!!:) Vi kan ta varandra i hand när det gäller speedwayen! Fick hoppa in och jobba idag! Men men så är livet! Hoppas din dag blir bra idag!!

Kram

2010-09-07 @ 07:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0