Long time no see! :D Har ju inte varit så ...

img_5309 (MMS)

Long time no see! :D Har ju inte varit så aktiv här som ni märkt :) Svårt att skriva nu tycker jag. Jag tror jag stannat nu. Minsta jag varit nere i är 76kg alltså totalt -62kg. Nu har jag gått upp 2kg. Läkarna har sagt att först rasar man allt sen går man upp 5-6kg och därefter stannar det :) Så det händer inte så mycket på den här fronten :) Förutom att det är ju jätte kul att köpa kläder nu, men dyyyyyrt ;) Klänningen på bilden är det senaste inköpet.... I storleken small...hahaha töntigt ju :) Hade ju xxl-xxxl, storlek 56 innan ;) Men oftast har jag upptill M och nertill 40-42. Visst detta är ju jätte kul, men ännu roligare är dom små vardagliga sakerna. Spelade brännboll för ett par helger sedan, hahaha..fick lära mig springa på nytt. För när jag sprang stod jag typ stilla och trampade luft hahaha det gick fööööör lätt helt enkelt. Sen så har jag alltid haft ett rent h-vete att komma upp ur ett badkar. Var uppe i Sthlm hos min mamma nu i veckan och badade badkar. Jag kunde bara resa mig upp utan några problem. Underbar känsla!!!  Jag har semester nu men var inne och jobbade i helgen. Igår söndag var jag chaufför till Strand, Borgholm. Åååh va kul vi hade!! Jobbade ju 7-16 sen fick jag ett ryck när jag kom hem. Klippte och rakade av halva håret och färgade det rött ;) Ni som känner mig vet att jag har alltid haft jätte mycket lockar. Men hälften försvann när jag fick Jack och resterande efter operationen. Men kolla bilden, nu har dom kommit fram. Sååå glad!! :D Idag ska vi gå och köpa cyklar. Här ska nu motioneras och transporteras. Vi har bara en bil nu, behöver inte två nu när vi bor i stan igen ;)  Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Mia

Superläckert sötnos... Impad av dej.. Du strålar som alltis...

2011-07-18 @ 16:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0